Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzePopieram. Jak byście poczytali wykresy osiągów swoich motocykli to zauważylibyście że osiągają one pełną moc średnio przy 9-10k obrotów (nie licząc ścigaczy bo to już głupota na codzień) a przeciętny kowalski będzie jechał 5k bo ekonomia. I co ci po tych 100KM skoro ledwo 30 wykorzystasz na dojazdy do pracy?
OdpowiedzRynek się rozwinie, nie każdy potrzebuje 100+ KM. Ja obecnie mam właśnie 20 KM do jazdy na miasto i po szutrach, a teraz chciałbym dokupić taką CBR500R do wyjazdów na weekend. Ci co się wypowiadają i 50 KM motocykle nazywają skuterami to zapewne należą do tych 50 % co umie tylko odkręcać na prostych, wyć dla szpanu i jeździć bez prawka w okręgu 20 KM od domu. Osobiście chodzi mi tylko sposób podróżowania jakim jest motocykl, rozsądne spalanie, ponieważ jak mi ma spalać po 8 l/100 km to wole zapakować się do auta i nie martwić niczym. Wiele osób tak ma i podejrzewam że rozszerzenie oferty nowych motocykli, ekonomicznych w cenach ok 20 000 zł spowoduje, że motocykli będzie na drogach więcej i staną się w końcu codziennym środkiem lokomocji, tańszym, szybszym i bez kłopotów z miejscem do zaparkowania.
Odpowiedz